HTML

Amit a tuningolasrol tudni kell vagy nem kell

Kezdő tuningosoknak akik csak most kóstolgatják a Nitro izét... Es azoknak akik értenek hozza hogy tapasztalataikkal,tanácsaikkal segítsenek minket.

Friss topikok

  • Blaze_G: xD ne kamuzz csomó olyan van amin nem is vagyok rajta .D (2009.09.23. 12:30) Hat Elkezdodott!!!!!

Online Performance

2009.10.12. 04:56 NeoFromdMatrix

Egy kis problema megoldas.

 

Hello Mindenki!
 
Miután a rövid karos levegő rendszert betettük a kovetkezo probléma merült fel. Az AEM által adott kis dugóval valamit az üzemanyag rendszerbe ledugóztam ami a régi levegő rendszerbe volt kötve (lásd 1.abra). Na ezt nem kellet volna, ugyanis egy idő után az alapjárat ingatag lett valamint a fordulat késve esett vissza. Ennek orvoslasat a kovetkezo keppen oldottam meg. Vettem egy alu csövet aminek a belső atmerolye akkora mint az ott levő gumicső kulso atmeroje.
Ezután a csövet beledugtam az alu csőbe majd a kettőt együtt levágtam a kellő méretre. A vissza helyezés után vettem a lehető legkisebb legszurot , amit rátettem a csonkra es íme az eredmény.
1.abra
 
 
 
  
 
  
 
 
 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egyhondaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr131443957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása