HTML

Amit a tuningolasrol tudni kell vagy nem kell

Kezdő tuningosoknak akik csak most kóstolgatják a Nitro izét... Es azoknak akik értenek hozza hogy tapasztalataikkal,tanácsaikkal segítsenek minket.

Friss topikok

  • Blaze_G: xD ne kamuzz csomó olyan van amin nem is vagyok rajta .D (2009.09.23. 12:30) Hat Elkezdodott!!!!!

Online Performance

2009.09.14. 10:46 NeoFromdMatrix

Ami Hetvegen tortent

Hat nem sok minden tortent sok új infóra nem tettem szert, könyvet kerestem, es meg mindig keresek. De annyit azért elmondok, hogy voltam egy ismerosnel akinek szerelő műhelye van es kiderült, hogy dolgozik ott egy Asiai gyerek aki ezekkel foglalkozott, nitro beszerelés ,turbó idozitese ,szerelése, stb. Szóval beszeltem vele es megigerte segíteni fog. Na ez mar egy jó dolog, valamint 2-3 hét múlva leulunk es kitaláljuk hogy mit,honnan, es miért rendeljünk meg.

Ma kertem árajánlatot a UPS-tol szallitasra es elég kedvező árakat kaptam pelda keppen; 50x50x60 as doboz a mi mondjuk 50 kg es az értéke 5000 USD szallitasa haztol házig 800-1100 USD kozott van a biztositas es a szallitas minosegetol függően, ami szerintem nem is vészes.

De ezekről majd kesobb bővebben.

Szóval röviden ennyi majd ha van valami írok es hetvegen nekiesünk az első témánknak a TERVEZES.

Kemény lesz.

Jók legyetek

bye

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egyhondaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr881380675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása