HTML

Amit a tuningolasrol tudni kell vagy nem kell

Kezdő tuningosoknak akik csak most kóstolgatják a Nitro izét... Es azoknak akik értenek hozza hogy tapasztalataikkal,tanácsaikkal segítsenek minket.

Friss topikok

  • Blaze_G: xD ne kamuzz csomó olyan van amin nem is vagyok rajta .D (2009.09.23. 12:30) Hat Elkezdodott!!!!!

Online Performance

2009.09.13. 05:10 NeoFromdMatrix

Tuning Konyvek

 

Hat itt vagyok újra.

Ma voltunk A Rouse Hill bevasarlo center-be (szép magyar mondat :-)) bementem két könyvesboltba, hogy nézzek valami könyvet, tálaltam is kettőt is de az egyik túl professzionális a másik meg…csak úgy nem jó. Itt szeretnem a lehendo kommentálok figyelmet felhívni, hogy en abszolút amatőr szinten szeretnem ezt csinálni ez az autó csakis nekem keszul,itt a kezdők es valamint saját tapasztalataimat szeretnem megosztani . Így előre kerek mindenkit ,hogy ’’tegyél bele kevlart meg titaniumot meg mit tudom en mit mert az sokkal jobb’’ melloze az ilyen fajta beírást ,tanácsot, ötletet szívesen fogadunk de megint elmondom, hogy ez a ’’csináld magad otthon a garázsba’’ szintű tuningolas lesz. Es szeretnem ha az is maradna. Aztis hozza kéne tennem,hogy nem csak kifejezetten Honda Prelud beírást varok(unk) hanem bármilyen más típust is ha úgy véli az illető hogy az ötlete használható.

Lapozzunk:Probalok a neten felkutatni könyveket, barmit ami segíthet egyenlőre a dolog lassan halad.

Amiket találtam :High Performance Honda builders hand book vol.1-2, Honda + Accura Repair manual (ez ugyan gyari de gondolom meg kesobb jól jöhet)

Ezeket a google-be beírva megtaláljatok, sajna mind angol nyelvű, szóval ez rossz hír azoknak akik nem beszelik az angolt, bar azt is hozza kell tennem, hogy elég egyszerű nyelven íródott. De jó lenne azért talalni valamit. Szerintem ezt a temat ne is feszegessük tovább de ha valaki tud valamit a linkeket legyen kedves betenni.

http://www.angusrobertson.com.au/

http://www.dymocks.com.au/?gclid=CK_pmubM7ZwCFShRagodThWajw

http://www.borders.com.au/

En ezeket használtam de persze rengeteg van meg. FONTOS ha valamit az internetes vasarlasokbol megtanultam akkor az az, hogy nem szabad túl sokat megnézni mert a sok infó csak összezavar, es ez tényleg igaz megtanultam nagyon hamar.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egyhondaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr691378321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása