Oké, utána olvastam jó néhány helyen a turbó beszerelésének, es hat nem igazan lettem okosabb. Több gond is felmerült, nem is igazan gond hanem kerdes. Az egyik fele az iroknak (es hozza erto emberekről beszelek akik ilyen műhelyekben dolgoznak) azt mondja, hogy turbó feltoltot be lehet szerelni anelkul hogy a gyári motorhoz nyúlnánk (persze nem akkor ha versenyzésre használjuk, megjegyeznem nekem sem ez a célom), a másik fele viszont kicseréltetne velem a jó istent is a motorban. Igen persze tudom hogy ha a nitro megérkezik akkor teljes motor csere lesz A- tol Z-ig oké ezt értem, de hat a kerdes most hogy mit csináljunk. Na mindegy. Ma bementem a műhelybe a srácokhoz leellenoriztuk a dobozokat hogy megvan-e minden (hat persze, hogy nem :-(), es a srác aki a turbót segít beszerelni azt mondta, hogy ’’oké szereljük csak be ezt amink van most, de a vezermutengelyt ki kell cserélni valamint kelleni fog, jó a használt is , egy HKS F CON V PRO- vezerlo’’ szal úgy néz ki hogy a motorhoz mi sem fogunk hozza nyúlni es a turbó nyomást 0,5-0,4 bar fogjuk beállítani, ami ugyan korántsem az az értek amit a turbó tudna de így legalább a motort kimeljuk. Megpróbálunk természetesen most kicserélni mindent amit kell, de persze ezeknek igazan akkor lesz értelme ha az új motor megérkezik, ami nem most lesz, sajna. De hat a türelem nitrot terem, ahogy mondani szoktak. Hat az autóra meg var egy tréleres út a műhelybe valamint ha a hiányzó alkatrészek is megjöttek , es meg ami kell, akkor majd lepesrol lépesre tájékoztatlak titeket.
Addig is megmutatom hogy mi erkezett. Hmmm....fincsi
na majd irok
bye
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.