Hat elkezdodott a motor szétszerelése, mivel egy két dolog kicserélésre kerül. Az elektromos rendszer, új
irídium gyertyákat kap MSD gyertyakábelt, RPM High Performance distributor system (azt hiszem gyujtaselosztonak hívjak), Bellon stage2 voltage stabilizer .Az üzemanyag rendszer AEM fuel presure regulator valamint AEM fuel rail, es Greddy fuel injektor. A legnagyobb változtatást a motor maga kapja, Garrett T3 hybrid turbó (485hp),blow off valve , intercooler ,es meg sok más. Lásd a képen.
Ezek beszerelése nem lesz egyszerű, lehet hogy majd segítség kell. A szerelést ti is részletesen nyomon fogjatok követni es remélem hogy majd lesz segítségem tőletek is. Mihelyt a cuccok megjöttek írok.
Addig is
bye
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.