HTML

Amit a tuningolasrol tudni kell vagy nem kell

Kezdő tuningosoknak akik csak most kóstolgatják a Nitro izét... Es azoknak akik értenek hozza hogy tapasztalataikkal,tanácsaikkal segítsenek minket.

Friss topikok

  • Blaze_G: xD ne kamuzz csomó olyan van amin nem is vagyok rajta .D (2009.09.23. 12:30) Hat Elkezdodott!!!!!

Online Performance

2009.09.23. 12:58 NeoFromdMatrix

Tervezes

 

Szóval a tervezés:
hat igen nehéz kerdes de szerintem mindenki ugyan úgy kezdi ahogy en vesz egy két újságot tuningolt kocsikról aztán csak ámul es bámul hogy ’fuu’ meg ’ahhh’ ’ilyen kell nekem is’. Nem akarok elkeseríteni senkit de ezek az autók tobbsege erre specializált műhelyekben keszult, persze van koztuk olyan is amit átlag emberek építettek de az sajna nem sok,de azért van. Szóval miután az ámulatból felebredtunk gyorsan felmegyünk a netre szét nézni alkatrészért aztán rogton kapunk is egy kisebb infarktust, hogy mi pénzt lehet költeni a kocsira. Hat igen almainknak csakis penzunk szab határt. Aztán valaki mar itt feladja de mi nem fogjuk (en se tettem).
Nem is gondoltam volna,hogy mi munkával jár az ilyen. Rengeteg utána jaras, hozza erto emberek felkutatása, keresgélés, olvasas, szóval van dolgunk bőven.
Ha ezeken mind túl vagyunk elkel dontenunk az egyik legfontosabb kerdest. Az autónk SZIN OSSZEALLITASA. Bevallom en mar itt elakadtam de vegulis a fekete (ami az autó eredeti színe) kulso fehér belső, valamint a fekete fehér szín kombináció használata, a motor térben pedig a fekete crom es piros színek fognak uralkodni, es ezt megspekeljuk zöld underbody Led-del. A Szinekről kulonosen nem érdemes beszelni többet mert ez mindenkinek a saját egyéni stílusa legyen,ill. azt tegyen bele ami neki tetszik.
 
Aztán ha a színen túl vagyunk akkor johat a kulso borittas , ami engem illet a motorhazteto carbonra lesz cserelve valamit a hatso csomi is. Valami ízléses nem túl feltuno oldalsó szoknya illetve első es hatso spoiler. Az ajtók vertikális 90’ nyílok lesznek.
 
Ha ezzel is megvagyunk ami szerintem a dolog könnyebbik része volt jöhet a motor tér. Itt igazazol  az az irányadó hogy ki mennyi loerot akar bele rakni mivel úgy kell majd a helyet kialakitani. En nem tervezek KB 400 loeronel többet bele rakni, de kinek mi a jó.
Ha a motor térrel megvagyunk jöhet az egyik leglátványosabb rész a hifi. A hatso reszt en fogom megcsinálni (meg meg sok mást) ami négy reszbol fog állni két kisebb panel oldalt amin lesznek majd a kozep es magas sugárzok, majd az egész elindul srehen befele ezen lesz a két mely, majd a két panel telalkozasa kozott lesz egy xbox360, csomagtartó belső felen egy kihozható alvanyon lesz egy 22’’ monitor ha befér ha nem akkor persze kisebb, ezeket majd megfűszerezem egy két zöld neon-nal.
A kerekeknél a cél az olcsóság es a mutatóság kellemes kombinaciolyat kerestem semmi extra szerintem jók lesznek.
 
Ha mar tudjuk hogy nadjabol mit akarunk javallót készíteni egy tervezet koltsegvetest hogy KB ez mibe fog nekünk fájni. En is elkészítettem az enyémet, es KB 35-40 ezer dollár lesz. Persze ez meg csak egy elokalkulacio az ár biztos hogy változni fog.
 
Ha a koltseg vetésen túl vagyunk jöhet a kulfoldrol való próba rendelés ami elég fontos ha jó minosegu dolgokat akarunk venni, nekem 30-an érkezik az első csomag,akkor majd beszelünk újra addig mindenki ragja át ezen magát újra es újra aztán ha kell majd beszelünk meg róla.
Bye

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egyhondaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr781401616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása